Wednesday, October 23, 2013

falling in love . ahaks !

Assalamualaikum :)




since aku layan drama Love You Mr Arrogant , aku dah falling in love dengan heronye . sob sob , nampak annoying kan . before ni aku tak baper layan sangat citer drama slot akasia bagai ni lagi lagi citer ni time maghrib kan sebab aku dari kecik dah diajar malam jangan bukak tv sebab time tu orang nak siap siap nak solat maghrib ,mengaji ape sumer tu, kirenye boleh dikira tak banyak sangat aku layan drama waktu waktu cenggitu tapi aku layan cerita ni time tu aku duduk dengan kakak ipar , online lappy dekat ruang tamu so sambil online mata hadap tv , dari preview citer ni aku dah target yg citer ni mesti best punya so, tekaan aku betul .


actually nak kata falling in love dekat hero tu takde laa sangatkan mula mula episod pertama macam rilek rilek ,abih citer slot akasia ade pulak citer baru slot samarinda, FiraAyuni ,tengok heronya pon orang yang sama . lahai . mau tak taksubnyee . ni pun aku layan dari episod pertama mula mula rasa macam dah nak give up dah sebab cam tak best jer pastu eh layan je laa kan sebab jarang sangat aku ni hadap tv, jarang sesangat . aku pokpek pokpek tak mention pon sape heronye, Azlee Khairi . konon nak buat crush laa kan sekali bace artikel beautiful nara dia sedang berpacaran dengan zarina zainoordin , lemah jantung seketika . hmphhhh =,= . 


but its okay, benda boleh settle, abeh dua dua citer ni konpem aku dah taksub dah dengan engko zafriel irham , duqqi amani (nama watak dalam dua dua cerita) , nanti aku carik lainn . biler aku dah balik perak tengok citer ni kat rumah, perhh, usah cakap laa mak bebel aku buat taktau je tunggu part iklan baru gerak nak solat . hanyut hanyut . tapi takpe benda boleh settle, tonton.com ade ape ade hal boleh aku repeat berpuluh puluh beribu ribu kali tanpa ada gangguan dan bebelan . HAHA . okay, ni je nak cerita sebab terasa malam ni bosan sesangat . haa, lagi satu aku takde letak gambo kome pandai pandai lerr google sendiri .


bye .

No comments:

Post a Comment