Thursday, October 3, 2013

permulaan

Bismillahhiramanirahim :)

Assalamualaikum . eh, aku ada blog baru laa . tudiaa, ini blog kedua aku yang first disebabkan lamaaaaaaa sangat tak bukak teruihhh dah tak engat password apa semua then life sekeliling aku ni penuh dengan cabaran even tak mencabar mana pon tapi dalam masa yang sama aku nak luahkan kat sesuatu tempat yang boleh aku luah kan . so, thats why aku buat blog . terasa awkward pulak nyahh . kahkahkah . asyik active fb tweet ja, so sekali sekala nak jugak bercerita gitu kann, mana tau kan nama aku sebaris dengan blogger terkenal . haaaaa, riak kau nyah .

By the way, blog baru ni aku rasa lebih kepada untuk tatapan diri sendiri kot maksudnya aku dah luah apa semua kat sini so, bila aku repeat balik story tu kot kot boleh jadikan kenangan kan . insyaallah blog ni mungkin lagi matang dan kedewasaan dari sebelum ni . ngehngeh :)) . dan macam biasalah dulu kini selamanya aku ni memang dilahirkan tidak kreatif dari segi hiasan dalaman mahupun lanskap background pun sendu je , takpe ah, blog orang pandang dari segi apa yang kita luahkan bukan dari segi kecantikan . gempak ayat kau  .

okay, happy reading and please support me . ihiks!

salam .


No comments:

Post a Comment